Direktlänk till inlägg 27 september 2015

Saknad & älskad .

Av denice salo - 27 september 2015 13:54

jag saknar dig varje dag.
Jag tänker på dig varje dag.jag vet att du är med mig för varje steg jag tar, jag önskar du hann lära mig mer om livet.. Min älskade ängel, så lång tid sen vi sågs, sen cancern tog min älskade farmor ifrån mig. 2/5-07 mitt livs värsta dag.. Jag önskar med hela mitt Hjärta att du ska komma tillbaka men jag vet att du inte kommer göra det. Min stolthet, personen jag lever
För som ja vet kollar ner på mig. Jag hoppas du är lika stolt över mig nu som du var då. Enda personen som sa jag tror på dig, jag är stolt över dig. Alla gånger du sa : denice, du är alldeles bar om halsen, jag tänker på dom orden än idag . Personen som gjorde allt som va jobbigt till så enkelt. #fuckcancer
Jag saknar dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av denice salo - 16 oktober 2016 18:43


Hejsanhej! Inte bloggat på ett tag då varken tid eller lust har funnits. Har varit en hel del jobb på senaste tiden på en förskola så är vikarie känns toppen! Trivs väldigt bra & känner att jag vuxit inom det yrket. Och så har jag bara ca 9månader...

Av denice salo - 25 augusti 2016 14:41

Inte bloggat på ett tag, men lite sammanfattning har jobbat lite,pluggat, firat mig som fyllde år 17/8 med vänner & släkt. Fick massa fina presenter o härligt sällskap ...

Av denice salo - 2 augusti 2016 22:46


Saknar dig , behöver dig. Tänker på dig hela tiden o saknaden blir värre och tomheten känns mer tom ju längre tiden går... Önskar att sjukdomen aldrig hade tagit dig & att vi fick uppleva mer tillsammans min älskade farmor, min ängel ...

Av denice salo - 22 juli 2016 13:52

Denna fredag började med kaffe ute i solen, fix hemma osv, snart åker vi till syster & hänger där, senare ikväll blir de middag med syster Niklas, pappa & Malin! Har haft en bra vecka med massa sol & härligt sällskap oxå o tisdags va vi på en camping...

Av denice salo - 18 juli 2016 23:07

Haft några underbara dagar med mitt Älskade hjärta i hans stuga ...

Ovido - Quiz & Flashcards