Alla inlägg under juni 2016

Av denice salo - 17 juni 2016 01:09

Världens bästa systerbarn så mycket kärlek till dessa tre <3
Lyser upp mina dagar & behöver bara titta på dom för att må bäst <3

Av denice salo - 15 juni 2016 07:40

Gjort mig klar o redo för skolavslutning , Colin slutar 2:an. Mosters stora kille...

O så är mina uppgifter inlämnade och kursen slutar i juli, så de är skönt att ligga ett steg framåt.
- det får ta tid, men jag ska nå mina mål.
Och lägenheten börjar sakta men säkert bli klar, kommer bli så fint när det är klart!! & på fredag blir det kryssning med mitt hjärta <3

Av denice salo - 3 juni 2016 17:00

Idag är det härlig fredag, varit hemma o solat, tvättat & plockat. Så när Mitt hjärta kom hem åkte ja & mamma till syster & Jugge, spenderar några timmar där & ikväll ska vi grilla ! Massa mys med barn o lek och även lite plugg har jag hunnit med.


IDAG HYLLAR JAG MIN PAPPA SOM FYLLER ÅR IDAG, 59år fyller världens bästa man år & de är han jag kallar pappa <3 så mycket kärlek till dig

Ovido - Quiz & Flashcards