Alla inlägg under maj 2015

Av denice salo - 26 maj 2015 22:47

världens mest och världens underbaraste , så glad att jag har er i mitt liv, aldrig utan er <3 mina bästa tjejer , the one and only. Nu&föralltid

Av denice salo - 26 maj 2015 19:59

så extremt glad att jag träffade dig, lovade mig själv att inte bli kär igen efter allting, men när Jag mötte dig kunde jag helt enkelt inte motstå, och Jag ångrar inte en sekund med dig. att jag fann en sån fin och underbar person som dig, mitt liv var upp och ner tills jag träffade dig o alltid hamnade på plats. Så extremt lycklig med dig. Du gör mina dagar till dom bästa. <3

Av denice salo - 20 maj 2015 17:55

jobbat 10.30-14.30 halva veckan gått, ganska skönt!:)
Åkte till syster för att tillbringa några timmar ensam med mina två favorit tjejer <3 bus,stoj & massa myyys
Sen ska jag åka hem & fixa lite. Försöka sätta mig o plugga oxå :)

Av denice salo - 14 maj 2015 21:50

så otroligt lycklig allting har fallit på plats, jobbet,vännerna & har världens finaste & bästa pojkvän. <3
Njuter av livet just nu

Av denice salo - 12 maj 2015 19:56

Igår så var jag på jobbet åkte hem till Sara med älskling o sov över där tills idag... Och idag härlig tisdag!
Först jobb 9-15 på älskade jobb, sen hem en sväng. Sedan hem till syster o spendera tid med mina 3 favoriter <3

Av denice salo - 6 maj 2015 19:48

Rebecca & Ronja ni är de bästa & värdefullaste jag har. Älskar er enormt mycket världens bästa! Så glad att jag har er i mitt liv <3 så mycket kärlek till er alltså!! Ni förtjänar de bästa som livet kan ge! Alla minnen med er är bäst & fler ska de bli! <3 Hade aldrig stått här om ni inte hjälpt mig upp, de spelar ingen roll vad de än gäller så finns ni alltid där. Och jag kommer alltid finnas här för er! Vi 3 = så mycket kärlek!!!

Av denice salo - 5 maj 2015 09:14

Tack för att du får mig må as bra , att du gav tillbaka det människor tagit bort från mig. Att få må bra, få känna att de finns människor som bryr sig oavsett misstag att du inte dömmer mig som många andra gör, att bli med bjuden och vara med och umgås , så jävla glad att jag flyttade tillbaka till TB o fick chansen att lära känna dig ännu bättre .. Så grymt glad att ha dig i mitt liv. Du är bäst <3 alla jävla mongo skratt attacker vi får haha... Tack för att du är du <3 Så tacksam att du finns där oavsett vad de än gäller <3 loveu

Av denice salo - 5 maj 2015 09:01

jobbade igår 12-14 åkte hem till syster en sväng med hjärtat.. Sen Åkte vi förbi Sara en sväng... O idag ligger jag sjuk... Sjukar idag & imorgon kommer inte röra mig en meter utanför dörren... Vill bli frisk nu... Förkyld,huvudvärk,feber & ledvärk..

Ovido - Quiz & Flashcards