Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

världens bästa Camilla

Av denice salo - 5 maj 2015 09:14

Tack för att du får mig må as bra , att du gav tillbaka det människor tagit bort från mig. Att få må bra, få känna att de finns människor som bryr sig oavsett misstag att du inte dömmer mig som många andra gör, att bli med bjuden och vara med och umgås , så jävla glad att jag flyttade tillbaka till TB o fick chansen att lära känna dig ännu bättre .. Så grymt glad att ha dig i mitt liv. Du är bäst <3 alla jävla mongo skratt attacker vi får haha... Tack för att du är du <3 Så tacksam att du finns där oavsett vad de än gäller <3 loveu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av denice salo - 16 oktober 2016 18:43


Hejsanhej! Inte bloggat på ett tag då varken tid eller lust har funnits. Har varit en hel del jobb på senaste tiden på en förskola så är vikarie känns toppen! Trivs väldigt bra & känner att jag vuxit inom det yrket. Och så har jag bara ca 9månader...

Av denice salo - 25 augusti 2016 14:41

Inte bloggat på ett tag, men lite sammanfattning har jobbat lite,pluggat, firat mig som fyllde år 17/8 med vänner & släkt. Fick massa fina presenter o härligt sällskap ...

Av denice salo - 2 augusti 2016 22:46


Saknar dig , behöver dig. Tänker på dig hela tiden o saknaden blir värre och tomheten känns mer tom ju längre tiden går... Önskar att sjukdomen aldrig hade tagit dig & att vi fick uppleva mer tillsammans min älskade farmor, min ängel ...

Av denice salo - 22 juli 2016 13:52

Denna fredag började med kaffe ute i solen, fix hemma osv, snart åker vi till syster & hänger där, senare ikväll blir de middag med syster Niklas, pappa & Malin! Har haft en bra vecka med massa sol & härligt sällskap oxå o tisdags va vi på en camping...

Av denice salo - 18 juli 2016 23:07

Haft några underbara dagar med mitt Älskade hjärta i hans stuga ...

Ovido - Quiz & Flashcards