Alla inlägg under april 2015

Av denice salo - 29 april 2015 09:10

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN! <3

Mitt allt,min andra halva. Oavsett upp o ner relationer så är Du den som alltid backar upp & finns. Skulle inte stått här lika stark om de inte vore för dig. Älskar dig till hjärtat slutar slå. Skulle kunna ta en kula för Dig.

Av denice salo - 26 april 2015 12:02

jag saknar dig mina andra halva, snart är det 8 årsedan den hemska sjukdomen tog min andra halva ifrån mig.. Saknar dig så de gör så jävla ont.. Att inte få höra att du är stolt över mig, eller att jag har för lite kläder på mig, att varenda födelsedag så saknas du, de gör fruktansvärt ont i mig att inte veta att du kommer tillbaka, att inte få höra din röst eller se dig igen, inte ha alla miljontals onödiga samtal längre, skulle jag ha en telefon upp till dig så hade jag ringt dig varenda dag.. Kan inte göra nånting utan att veta att du inte finns hos mig längre, ju äldre jag blivit ju mer saknar Jag dig, ju mer behöver jag dig. Alla misstag,alla bra saker jag gjort , du saknades på min student, alla födelsedagar alla dagar i veckan saknas du.
#fuckcancer 2/5-2007 försvann min andra halva. <3

Av denice salo - 21 april 2015 22:43

Bara tvungen o berätta hur glad jag är att jag har mitt fantastiska jobb, vilka underbara kollegor & barnen som vi tillsammans tar hand om! Så mycket energi och positiva dagar vi delar med varandra. Vet helt ärligt inte vad jag ska göra när min ung resurs tar slut i juni... När jag hittat min perfekta plats i livet. Dom har inte bara hjälpt mig och bli bättre på det jag gör utan stärkt mitt självförtroende! Åh..


Är bara så tacksam över dom personerna jag har runt mig i mitt liv, hitta rätt vänner som finns där till 110% hela tiden oavsett vad de än gäller, min fina familj som aldrig sviker mig, utan min mamma hade jag aldrig stått här idag! Min fina syster Sara som alltid finns där. Min fantastiska stora syster Marika & hennes underbara barn som är min stolthet! Ni är fantastiska hela bunten! Att äntligen få känna sig behövd och omtyckt av människor, just nu är allt fantastiskt!

Av denice salo - 17 april 2015 10:46

hemma från jobbet får inte jobba pga en sak.
Så började dagen med att jag blev väckt klockan 7 av Ozzy ... Drack kaffe, städade o började tvätta... La mig en stund emellan maskinerna, så fortsätta stöda och tvätta ska jag roa mig med idag!
Senare blir de träffa mina bästa & chilla och ta de lugnt o bara vara!! <3

Av denice salo - 17 april 2015 08:06

Världens mest finaste o bästa hund <3 aldrig utan dig !

Av denice salo - 16 april 2015 21:37

Den första står de "what comes around goes around"

Den andra " infinity tecken med Love"


Den tredje "mamma och pappa"

Den fjärde "mitt stjärntecken"

Den femte "en text för min farmor"

Den sjätte "för min syster & hennes barn"

Så nöjd över alla mina, de är saker jag tror på & för min älskade familj !

Av denice salo - 16 april 2015 11:59

undra hur de skulle vara att vakna en morgon utan ångest & utan att vara deprimerad ? Har haft dem problemen sen i 4an, är de så mitt liv ska se ut? Eller kommer det någonsin bli bättre ? Har aldrig kunnat erkänna för mig själv o för andra att jag har dom problemen jag har. Tills för 4-6 månader sen...de är de bästa jag gjort är att erkänna mina problem för mig själv och andra på riktigt. Jag orkade inte mera men jag tog mig upp ändå. Det värsta som då kunde hända hände, mitt livskärlek valde och gå vidare men utan mig. Hade jag inte haft den familjen Jag har eller dom vännerna så hade jag varit på botten fortfarande.
Man kan aldrig säga till en person som är deprimerad att de blir bra, för när man väl är nere i en Depp svacka så ser man inte ljuset utan allt är svart. Jag kan kolla tillbaka för flera år sedan hur min mamma försökte hjälpa mig med skolan tex och hur otacksam Jag var då, men utan min mamma hade jag aldrig stått här idag. Från att inte klara av att åka buss , gå på toa ensam bland folk o en massa saker leva ett begränsat liv , till att äntligen klara av dom sakerna..
Har väl kanske alltid drömt om ett "bra" liv, men hur ser ett bra liv ut egentligen? Alla människor bär på nånting dom har gått igenom. Tyvärr så finns det dom som väljer att "glömma" men de är så viktigt att kunna prata ut o inse att man kanske behöver hjälp om man har problem... Man behöver inte vara så "stolt" att man inte kan ta hjälp ifrån andra. När man väl ligger på botten och inser att man inte orkar mera och inte klarar av de ensam då måste man kunna be folk om hjälp. Har själv varit där,vägrat fått hjälp, men mår så mycket bättre pga av att jag tillslut tog hjälp med min ångest och depression.

Nu för första gången på länge känner jag att jag mår bra, har släppt de gamla och valt att gå vidare och försöka satsa,försöka leva ett bra liv med människor som får mig att må bra. Har folk som vänt ryggen pga av saker jag gjort, men har även människor runt mig som oavsett vad jag gör så stannar dom. Har gjort mycket fel i mitt liv, har gjort misstag Minns tex när jag gav upp skolan men ändå lyckades ta studenten!

Har varit rädd för att gå vidare när min andra halva valde att gå vidare utan mig men jag var ju tvungen att resa mig att stå på egna ben och faktiskt gå vidare tillslut . Har grävt ner mig så många gånger har trott att de är de sista jag gjort, men nu äntligen kan jag inse att de är värt att må dåligt,be om hjälp, gråta flera miljoner tårar. Jag ångrar inte saker jag gjort, jag ångrar de jag inte gjorde

Har äntligen hittat folk som får mig må bra och hittat en person som tycker om mig för den jag är och inte för den jag borde vara, att få höra att man ser bra ut oavsett kläder,smink o allt vad de innebär. Alltså den känslan är så grymt underbar. Att få somna till ett godnatt sms och vakna med ett fint sms... <3

Man måste kunna satsa för att vinna.

.

Av denice salo - 13 april 2015 16:43

Ovido - Quiz & Flashcards