Alla inlägg under februari 2016

Av denice salo - 26 februari 2016 06:10

Den stora o eviga saknaden efter min farmor, som valde att lämna livet alldeles för tidigt.. Cancern tog den finaste människan ifrån mig. Personen som alltid var stolt över mig, har så mycket jag skulle vilja berätta för dig, o du skulle träffa Niklas.. Hur som helst så saknar jag dig hela tiden, varje dag. Önskar jag kunde ringa dig och berätta allting som händer i livet, att få höra dig säga att du är stolt över mig. Jag saknar dig. De gör så ont.

Av denice salo - 26 februari 2016 06:06

Plugg morgon inför provet idag, slutprov i kommunikation! Nervös men det kommer gå bra hoppas jag, senare blir de fixa hemma, sen utgång med mina favorit tjejer <3

Annars rullar livet på rätt bra just nu! Glad att har dom personer jag har i mitt liv, ett extra tack till min pappa,mamma,min fina vän Becca, o min underbara Niklas <3

Av denice salo - 16 februari 2016 06:06

Har inte bloggat på ett tag, men sammanfattning är att jag har umgåtts med personer som gör mig glad, och de kommer jag fortsätta med. Och har börjar plugga. Även försöka ta mig sakta framåt. Nu ska jag även ta tag i kosten & promenaderna. Diesel fisen växer och lär sig mer och mer! Och Niklas, jag älskar dig mest.

Tisdag och har varit uppe sen 05, idag blir de städa , tvätta o plugga lite så jag får in sista uppgiften , så äntligen har jag börjar plugga till barnskötare, äntligen!

Man måste man ta sig förbi hinder som stoppar en på vägen och fortsätta nå sitt mål.

Haft en underbar lugn helg för den delen, spenderade tid med killen,mina syskonbarn och även två vänner till mig <3


Man måste se genom raderna, tillslut inser man saker , man kanske inte vill inse.

Ovido - Quiz & Flashcards