Alla inlägg under november 2015

Av denice salo - 12 november 2015 23:46

Jobbig o tuff Dag imorgon... Ska till mitt fd älskade jobb och säga hejdå & hämta grejer... Kommer gråta floder.. Men men bara och kolla framåt efter alla framsteg och allt jag lärt mig. Dock känns det väldigt hemskt... Usch ... Känns overkligt... Fortfarande nere efter missfallet men de har oxå blivit bättre... Ingen kan stoppa mig att ge upp, för tänker inte göra de. Och har lärt mig att de inte beror på hur många man har runt om kring sig utan huvudsaken är att man har dom som bryr sig
Men jag klarar det , bara ta sig upp igen...mår ändå hyfsat bra, men det går upp och ner. Glad att jag har dom personerna i mitt liv som jag har, ett extra tack till mamma,pappa,faster,Malin, becca,picko & Sara. Utan er vore det meningslöst.. Imorgon kväll så ska jag ut med en av mina bästavänner och bara njuta. Sen resten av helgen har jag inga planer för<3

Av denice salo - 3 november 2015 22:30

usch för hösten o mörka tider... Depressionen kryper fram
O känns som hela livet är upp och ner. Just nu har de hänt en del bra saker och mindre bra saker... Sökt in på barnskötar programmet så hoppas jag kommer in. Har äntligen hittat nånting jag brinner för.. Äntligen känns så otroligt skönt. Hade en helt underbar semester vecka v44 i Finland med mamma & systerson. Så behövande... Sen kommer då de jag trodde var fullt omöjligt... Jag blev gravid.. Skulle inte behålla de... Men första dagen i Finland så fick jag missfall... Efter de är de helt upp och ner med allting... Känns som de fick nånting o tänka efter på.. Men samtidigt så jävla orättvist även fast jag skulle ta bort de. Men vill ha utbildning jobb osv först... O så märker man vilka som är Sanna och falska vänner.

[Bild]

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards