Alla inlägg under augusti 2015

.

Av denice salo - 26 augusti 2015 17:33

så extremt glad att jag gjort dom valen jag gjort, sållat bort människor som tagit energi, skapat nya realationer och lever för varje dag just nu, har mitt älskade jobb personalen o alla underbara barn. Verkligen insett vad jag vill göra. Har hittat världens finaste kille , äntligen. Du gör mina dagar till dom bästa<3 har min fina familj, min extra syster <3 och mina fina vänner som finns o accepterar mig för den jag är. Mår
Verkligen så mycket bättre nu än vad jag gjorde tidigare, men depressionen kvarstår och ångesten kommer o går, men de är jag. Finns saker
Jag grubblar på men försöker lösa, de kommer ordna sig. Så de har jag fått lära mig att leva med och hantera! Tänker fortsätta köra mitt race, spendera tid med människor som får mig glad.

Av denice salo - 6 augusti 2015 15:25

hade en bra semester med
Mamma & Colin i Finland tillsammans med våran kära riitta, vi var där från fredag - tisdag, nu är man hemma och har landat, funderar på o göra nå nytt tankarna snurrar upp o ner.... Sökt massor med au pair/nanny jobb, fått många intressen så vi får se hur de blir!:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards