Alla inlägg under maj 2016

Av denice salo - 27 maj 2016 07:09

Wiiii äntligen fredag, ska på ett samtal vid 8.30, sen handla med mams, ikväll blir det fiesta med bästa, imorgon blir det räkkryssning med syster & hennes kille & mitt hjärta. Livet går verkligen bra nu! Har blivit lite shopping & fix & plugg i veckan , så ska bli en perfekt helg !!! :)

[Bild]

Av denice salo - 22 maj 2016 11:25

Sån kärlek till dessa tre underbara barn <3 mina älskade systerbarn kärleken i mitt liv <3

Av denice salo - 22 maj 2016 09:44

I fredags så skulle Nellie sova hos mig, men hon ville åka hem så vi hade fredags mys innan hon åkte hem, i lördags så blev det ner på stan med mamma, syster & systerbarn. Så vi hade det mysigt . Igår sov Nellie hos mamma & Lowa hos mig. Vi åt mat tillsammans, hade de mys. Sen gick ja & lowa och la oss, sen när hon somnade så pluggade jag och blev klar med en uppgift. Sen gick jag och la mig. Och nu sitter vi och myser framför barnprogram hemma hos mamma <3

[Bild]

Av denice salo - 19 maj 2016 10:58

Haft en hemsk vecka... Mår inte alls bra, just nu väntar jag på att få gå in på möte.... hoppas de kommer hjälpa mig... Orkar inte ha de såhär längre... Allting känns tungt & jobbigt just nu... Nedstämd till 100


Men på lördag har jag & mitt hjärta bott ihop i en vecka, kan inte bli bättre. Allt känns så mycket bättre med dig min kärlek. Jag älskar dig.

O så har jag min syster, mina underbara systerbarn & underbara vänner <3 o min familj <3

Av denice salo - 4 maj 2016 07:01

Jag & mitt hjärta firade ett år i lördags, så vi bodde på hotell o hade de bra ?? i söndags så fick vi lägenhet!!! Vilket är underbart längtar så mycket !! O så har jag fått vid behov jobb på en förskola ! Kan inte bli bättre nu!!! Så glad att jag har min fina Niklas, min familj & mina vänner ?? sista veckan på praktiken oxå!

Av denice salo - 3 maj 2016 12:57

Igår var de 9 årsedan min älskade farmor dog i cancer... Tomhet är de enda jag känner. Ett tomt hål inom mig fortfarande , ett tomrum som ingen kan fylla för saknaden efter dig farmor är hemsk & obeskrivligt... Vill kunna ringa dig om dagarna & hälsa på dig, bara ha dig vid min sida... Känner mig orkeslös, tårarna & ångesten efter saknaden tynger mig. Kan inte ringa dig så nu om dagarna blir det miljoner samtal till faster och bara prata... Saknar dig min ängel ?? du är här, men alltid med mig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards