Alla inlägg under juni 2015

Av denice salo - 30 juni 2015 14:39

Igår var de 4 år sedan jag förlorade min bästavän , min vackra vovve Mimmi, <3 saknaden är stor än idag

Av denice salo - 29 juni 2015 04:57

SEMESTER!:)
Haft en fantastiskt helg med fin fina människor på festivalen <3 idag spenderas dagen med min fina systerson <3 får se vad vi hittar på för nå kul :) ska iaf förbi min härliga arbetsplats o säga hejdå o önska trevlig sommar och fixa lite smått!

Av denice salo - 15 juni 2015 20:49

haft en toppen helg med dom mest älskade personerna i mitt liv, tillbringat mycket tid med mina syskonbarn, min kille & mamma. Skönt att ha en lugn helg med familjen.. Idag så hade jag mina skrutt tjejer på besök:)

Har inte skrivit på ett tag då jag inte orkat, varit mycket jobb, mycket med mig själv och personer runt om kring mig som knasat... Dock så är jag otroligt tacksam och lycklig att jag har dom personer jag har i mitt liv. Just nu så känns det som allt rasat samman, att de inte finns nåt speciellt och leva för... Men jag ger inte upp hoppet och fortsätter min egna väg i livet, de är den man kommer längst med... Ångest & depressioner är nånting man lär sig leva med, ångestattacker som kommer och går svackor som inte vill försvinna, men man försäkrar sig om att de blir bättre och de blir de oxå .

Ovido - Quiz & Flashcards